CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
I ♥ ALLAH.. SYUKRAN DI ATAS KESUDIAN ANTA DAN ANTI KERANA SUDI SINGGAH DI SINI.. FI AMANILLAH

Wednesday, December 14, 2011

Don't Be SaD

Bismillahirahmanirahim..

Don't be sad. Mesej daripada teman ana buat ana. 
Sedih? 
Memang ana sedih. Sedih teramat sangat apabila mengenangkan seorang manusia yang penting dalam hidup ana excident. Sampai sekarang ana masih tertanya-tanya keadaan 'dia'. Adakah 'dia' luka teruk? Menangiskah 'dia' ketika ini? Macam mana 'dia' boleh excident? Bermacam-macam persoalan yang timbul namun satu soalan pun ana masih belum mendapat jawapannya..

4 hari.

Ana menunggu. 

Menanti.

Namun sampai kini bayangan mesej atau call dari 'dia' masih juga tiada..

Senyap.

Sunyi.

Handphone ana sering ana bawa ke mana-mana ~kecuali tandas la~ kerana ana mahu apabila 'dia' menelefon ana nanti, ana ada untuk dia. Setiap kali selepas solat, airmata ana mudah sangat mengalir apabila terkenangkan 'dia'. Ana rasa bersalah sangat. 'Dia' sedang sakit sekarang namun ana langsung tidak mampu menolongnya sedangkan selama ini apabila ana kesusahan 'dia' datang menghulurkan bantuan dengan senyuman.




Kenapa tak call member atau family 'dia'? Mesti semua tertanya-tanyakan.. Ana tidak punya nombor member2 atau nombor familynya melainkan nombor ibunya. Tapi jika ana bertanya pada ibunya walhal ibunya langsung tidak mengetahui perihal 'dia' excident macam mana? Nanti kecoh pulak satu kampung. Ana tak nak bimbangkan ibunya. Mungkin itu juga yang dia mahukan.




Ana hanya mampu berdoa untuknya dari jauh. Semoga dia sentiasa tabah dan sabar menghadapi dugaan ini.. Ana akan menunggu panggilan dan berita daripadanya!

buat 'DIA' : Sue tunggu.. Sue akan tunggu.. Dan Sue akan tetap tunggu. Semoga cepat sembuh!

p/s : Jaga diri. Jaga hati. Jaga iman.

0 comments:

Post a Comment

syukran